Rean..

Jahaja, så var julen slut, bara att vänta på det nya året nu då,
Julafton flöt på bra, tror alla var nöjda med sina julklappar.
Idag ska jag åka till Örebro å kolla rean tänkte jag, åker med 11 bussen, Jimmie ville att jag skulle höra av mej till han, han ville gå me mamma på stan, trevligt, Kim ska dit med sina polare, å Jennie hon ska stanna hemma... David är ju på spelning så det är därför hon är här just nu, men jag tror hon ska åka "hem" idag/kväll...

Ojoj jag  vet inte vad som är värst, att gå i affärer med syrran eller Jimmie, haha.  Jag å Jimmie löpte runt för att hitta skor åt mej, å Jimmie sa att jag skulle köpa skor som va BRA för mina fötter, å det har han ju rätt i, han ville betala lite på skorna , så jag kunde köpa rediga skor, men jag hittade ett par på rean, de kostade 699, men jag betalade 499 kr. TOK DYRT med bra skor ju, ojojoj...Jag köpte en CD me Ljuva Nostalgi heter den + en eldstad, så den ska jag ha nästa jul, då ser det ut som om jag har en öppen spis, myspys *L*. Nåja Nu har jag så ont i fötterna så jag tror jag blir galen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0