Mys

hej hopp,  Idag har jag som vanligt varit till Marita på fm, gick dit oanmäld idag *L*, Jag fick låna en jul-stjärna av henne, som jag nu satt upp i mitt rum, satte upp en jul-gardin me, så nu är det sååå fint där inne.

Nu på em har Py varit här å druckit kaffe, Toblerone-kaffe, mumma..   Ska fundera ut nån mat me, har jag ju inte gjort än, *suck* det är så tråkigt .....( det blev rester)

Så har man varit å hälsat på Emelie en sväng, vi måla lite svart på hennes rumsbord, blev så bra så. å så sattes det upp en stjärna i hennes vardagsrums fönster.

Kim är med Ante på hockey träning nu, han kommer hem vid 12, han är ju ledig imorgon.
Jag ska försöka ha sovmorgon i morgon, så jag tror inte att jag går till Marita, OM jag inte vaknar tidigt ändå förståss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0