Kransarna

Igår, började jag då städa här, gjorde allt utom att dammsugaå tvätta golv. det ska jag ta ikväll eller imorgon,
Satte upp advents stake i köket, m,en de va då inte lätt, jag testade mina stakar här omdagen, å de funka, Men tror ni de gjorde de i går? NEJ, HmmmLyckades få igång en av dom till slut. Satte upp julgardinen i köket me...
Om ca 1 timma ska jag hem till syrran, vi ska fixa med kransarna så de blir klara..

Var å fixade med kransarna förut, men började med att löpa lite i skogen, det SPÖ-regnade såklart då. Hmm man blev lagom frusen.. burrrrr  men nu är de i allafall klara *L*   Hittade min stjärna idag me å ljusstaken, de låg i ett överskåp i hallen haha.. hade inte lust alls att göra mat i dag, så det blev pizza, de va så länge sen vi åt det. gott.. har varit till Ingemar nu ikväll, Em,elie ville att jag skulle komma.. men nu är jag hemma å väntar på att min bror ska komma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0