3-e advent idag.

hallå där ute, Idag ska jag åka til Örebro me min syster å köpa de sista julklapparna. Ska bli skönt att få det gjort. Då kan man börja tänka på julmaten sen.
Jimmie min käre son, han ska hjälpa mej med maten, det tackar jag så jättemycket för.
Kim ska spela match idag igen, igår var han i Örebro å spelade, de vann med 7-3 å Kim gjorde ett av målen. Sen senare på em ska de till Gustavsvik å bada med laget, kul för dom...

19,25

Nu har jag varit i stan hela dagen med syrran, hunnit slagit in några jul-klappar nu,  Jennie å Davis skulle kanske dyka upp här sen, men vi får väl se, klockan börjar ju dra i väg. ONT som FAN har jag med nu i fötterna, fast de visste jag ju att jag skulle få *L*  hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0